marți, 26 martie 2013

Eu si una din multele intrebari ale mele !

Eu  atunci cand sunt singura ma gandesc la tot felul de lucuri cum ar fi acela daca toate si totul ar fi doar ''roz,, adica in genul de perfect totul e bine nici o suparare nimic. Poate viata ar fi mai buna dar cu mult mai pictisitoare , fara peroane inganfate fara fitosi si fara nesimtiti , cad le spui asa, suna bine dar nu cred ca  ar fi chair asa in viata reala . Dati-va seama cum ar fi daca  oamnei ar proteja mediul si planeta , cu siguranta am trai mai mult , dar  ce am face noi atatia oamnei pe planeta cred ca la un moment dat  '' am pica jos de pe ea '' ca un pahar cu apa care daca pui pre multa da pe dinafara, nu zic ca nu ar fi dragut ca oamnei sa se poarte mai frumos dar in tot dea una exista un dar . Puneti-va si voi putin intrebarea , daca toti oamnei  ar respecta legile  cum ar fi lumea?

Niciun comentariu: