joi, 27 iunie 2013

Animale de companie ? Pt uni !!! pt mine PRIETENI :D

Acum ceva timp am vrut un animal de companie  si mi s-a spus ca il voi primi de ziua mea ...! Ziua a trecut binenteles dar nu dupa mult timp am primit o pisicuta superba , deci a meritat sa astept :D . Avea 3 luni cand am primit-o acum are 1 si jumate , m-am atasat enorm de mult de ea . Cand sunt trista ea ma inveseleste prin jocurile ei  amuzante , cand sunt vesele este si ea vesela . Nu stiu ce m-as face fara ea . Este fetita si o cheama Kity :D  , ieri am iesit cu ea afara se se mai joace si ea . Eu am mers sa mananc si am lasat-o cu mamai afara , cand am venit sa o vad ce face ea nu era nicaieri  : 0  Mami a cautat-o peste tot dar ea nicaieri . Fiind trista si nemaistiind ce sa fac l-am intrebat pe catelul meu Pufy '' Unde este Kity ?,,  El a fugit la o tufa de fori ca si cand ar fi vrut sa imi arate ceva , cand m-am uitat mai bine pisicuta mea era acolo !!! :D  Si de atunci cand il intreb pe Pufy unde este pisica el ma duce la locul in care este ea . Sunt foarte norocoasa sa am asemenea animale desi eu ii consider pieteni :D

Niciun comentariu: